سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانی ها
 

بدون شرح



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/12/10 توسط احمد یوسفی

احمد یوسفی



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/12/9 توسط احمد یوسفی

خبرنگار الجزیره در تهران در گزارشی از فضای سیاسی کشورمان گفته است که نتایج انتخابات ایران همه را شگفت زده می کند.

الجزیره

به گزارش تعامل به نقل از ایرنا، عبد القادر فایز گفته است: "به نظر می رسد پیروزی محافظه کاران و کسب کرسی های پارلمان قطعی است اما سوال این است که کدام یک از گروه های محافظه کار پیروز این میدان است؟

خبرنگار الجزیره افزود: احتمالا کشور ایران شاهد پارلمانی خواهد بود که با ائتلاف ها و اتحادهای خود همه را شگفت زده می کند.

وی ابراز عقیده کرده است: در گذشته رای دهندگان ایرانی در برابر صندوق رای می ایستادند و به آسانی نمایندگانی را یا از بین اصولگرایان یا اصلاح طلبان انتخاب می کردند اما رای دهنده ایرانی در حال حاضر باید برای انتخاب نماینده مطلوب خود بسیار تامل و اندیشه کند.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/12/9 توسط احمد یوسفی

نخست وزیری یا ریاست جمهوری گشایشی در توسعه سیاسی کشور ایجاد نمی کنند(صادق زیبا کلام )

  استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به طرح تشکیل نظام پارلمانی در این کشور معتقد است در شرایط فعلی چه سیستم ریاست جمهوری و چه نخست وزیری باشد، گشایشی در دموکراسی و توسعه سیاسی ایجاد نخواهد شد.

انتخابات     انتخابات   

دکتر صادق زیبا کلام در یادداشت خود در این رابطه که در اختیار خبرنگار سایت اطلاع رسانی تبیان گذاشته، آورده است:

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/12/8 توسط احمد یوسفی

مسابقه حضور حماسی در شش بخش ذیل از تاریخ 2/12/90 لغایت 13/12/90 در سطح ملی برگزار می گردد در این مسابقه علاقه مندان با ارسال آثار خود به این درگاه می توانند در بخش های مختلف مسابقه شرکت نمایند حضور 90  

جوایز این مسابقه عبارتند از :

نفرات اول در هر بخش اعطای هزینه سفر به حج عمره

نفرات دوم در هربخش اعطای کمک هزینه سفر به عتبات عالیات

نفرات سوم در هر بخش اعطای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس

نفرات چهارم در هربخش دوربین دیجیتال

نفرات پنجم در هر بخش کارت هدیه 2000000ریالی

در ضمن به قید قرعه به سه نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه کارت هدیه 1000000 ریالی اهدا خواهد شد



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/12/8 توسط احمد یوسفی

انتخاب اصلح از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری

انتخاب اصلح

حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) :« اگر اصلح را انتخاب کردید کاری اسلامی می کنید»1
مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی): « مردم باید به فکر شناخت اصلح باشند»2
«در جمهوری اسلامی انتخاب،انتخاب اصلح است نه رقابت انتخاباتی. این دعواها و رقابت ها متعلق به دموکراسی غربی است که از خدا و دین هیچ چیزی به مشامشان نرسیده است.»3
«انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است.باید بگردید بین خودتان و خدا حجت پیدا کنید یعنی بتوانید از راهی بروید که اگر خدای متعال پرسید شما به چه دلیل به این فرد رای دادید بتوانید بگوئید به این دلیل.بین خوتان و خدا دلیل و حجتی فراهم کنید و بعد با خیال راحت بروید رأی بدهید.»4
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/12/8 توسط احمد یوسفی

ملاک انتخاب

پرسش:

به طور طبیعی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی مسئولین و کارگزاران باید دارای شرایط و ویژگی های خاصی باشند لطفاً اهم این ملاکها و شاخص ها را برای انتخاب نمایندگی مجلس بیان کنید؟

پاسخ:

جمهوری اسلامی همان گونه که از نامش پیداست از دو رکن جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده است. این بدان معناست که در این نظام مردم بر اساس ملاکها و معیارهای اسلامی مسئولین و کارگزاران خود را در صحنه های مختلف انتخاب می کنند. در این راستا نمایندگان مجلس را از آن جهت که در رأس همه نهادها بوده و قوانین و مقررات این نظام مقدس را به تصویب رسانده وبرحسن اجرای آن نظارت و کنترل دارند از جایگاه والایی برخوردارند. بنابر این شایسته است شاخص های انتخاب اصلح را برای این امر خطیر از زبان معمار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) جویا شویم تا بار دیگر از آموزه های این مجدد و مصلح قرن الهام گرفته و راه آن مرشد طریق حق و صراط مستقیم را استمرار بخشیم. امام راحل (ره) در خصوص اهم معیارهای انتخاب اصلح برای نمایندگان مجلس بر شاخص های زیر تاکید می نمایند:
1- متعبد به اسلام و وفادار به مردم
«مردم شجاع ایران با دقت تمام، به نمایندگانی رأی دهند که متعبد به اسلام و وفادار به مردم باشند و در خدمت به آنان احساس مسئولیت کنند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/12/7 توسط احمد یوسفی
<      1   2   3   4      >
تمامی حقوق مطالب برای آسمانی ها محفوظ می باشد