سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانی ها
 

حضور پرشور در انتخابات پیروزی در مذاکرات بغداد را رقم می‌زند

به گزارش راسخون به نقل از فارس مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که شب گذشته در مسجد احمدیه تهران واقع در شرق تهران برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ معاصر و منشأ تحولات بزرگ در جامعه جهانی است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران تمام داعیه‌داران و گرایشات چپ‌گرایانه و راست‌گرایانه را چالش کشیده است.
وی افزود:‌جمهوری اسلامی ایران عرصه جدیدی را در تفکر و پیشرفت تدارک دیده است و امروز نظام جمهوری اسلامی یاران همان شعارهایی را سر می‌دهد که 30 سال پیش سرمی‌داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به واسطه همین ایستادگی منشأ تحولات زیادی شده است و می‌توان نشانه آن را در جای جای خاورمیانه و به خصوص بحث بیداری اسلامی در منطقه عربی را مشاهده کرد.
پورمحمدی گفت: استکبارستیزی، دفاع از ملت فلسطین و ایستادگی در مقابل ظالمان از جمله شعارهایی بوده است که ما تا به امروز در مقابل آن ایستاده‌ایم و همین مسئله نشان از ایستادگی مردم در پای این آرمانها است.
وی افزود: این ایستادگی نیاز به یک رمزگشایی دارد و رمز ایستادگی مردم ایران به خاطر کلمه طیبه است. خوشبختانه به واسطه همین بحث امروز ملت ایران کاملاً یکپارچه است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد:‌اگر امروز در مذاکرات 1+5 طرف‌های غربی در مقابل ما کوتاه می‌آیند به دلیل حضور مردم در انتخابات است و پیروزی در مذاکرات بغداد نیز در گروه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس است.
پورمحمدی گفت: ما باید تلاش کنیم تا مردم به صورت گسترده‌تری در این انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به ضرورت اجرای قانون و تأکید امام راحل بر این مسئله گفت: حضرت امام از روزهای قبل از پیروزی انقلاب تا روزهای بعد از آن بر این مسئله تأکید داشتند که که باید همه چیز براساس قانون باشد اما در آن زمان قانونی وجود نداشت و تنها قانون شاه موجود بود که همین مسئله نشان از اهمیت امام به بحث قانون دارد.



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/1/31 توسط احمد یوسفی

ستاد انتخابات کشور در ابلاغیه‌ای خطاب به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کلیات زمانبندی این مرحله از انتخابات را ابلاغ کرد. در ابلاغیه ستاد انتخابات کشور به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده1 و تبصره 3 ماده 9 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی جدول زمانبندی مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده است.

برابر این گزارش در این ابلاغیه که به امضاء نوری جانشین ستاد انتخابات کشور رسیده است، زمان انتشار آگهی انتخابات و آگهی اسامی نامزدها، تاریخ 6 اردیبهشت 91 تعیین شده و برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها مدت 7 روز از بامداد پنج شنبه 7 اردیبهشت 91 الی ساعت 8 صبح پنج شنبه 14 اریبهشت 91 مشخص گردیده است.
همچنین برابر آنچه پیش از این اعلام شده و در این جدول زمانبندی تصریح شده است، اخذ رای مرحله دوم انتخابات از ساعت 8 صبح روز جمعه 15 اردیبهشت 91 در کلیه حوزه های مشمول مرحله دوم آغاز خواهد شد.

راسخون 



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/1/19 توسط احمد یوسفی

ستاد انتخابات ابلاغ کرد:

ستاد انتخابات کشور در ابلاغیه ای خطاب به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جزئیات زمانبندی این مرحله از انتخابات را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهردر ابلاغیه ستاد انتخابات کشور به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده1 و تبصره 3 ماده 9 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی جدول زمانبندی مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده است.

برابر این گزارش در این ابلاغیه که به امضاء نوری جانشین ستاد انتخابات کشور رسیده است ، زمان انتشار آگهی انتخابات و آگهی اسامی نامزدها، تاریخ 6/2/91 تعیین شده و برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها مدت 7 روز از بامداد پنج شنبه 7/2/91 الی ساعت 8 صبح پنج شنبه 14/2/91 مشخص گردیده است.

همچنین برابر آنچه پیش از این اعلام شده و در این جدول زمانبندی تصریح شده است، اخذ رای مرحله دوم انتخابات از ساعت 8 صبح روز جمعه 15/2/91 در کلیه حوزه های مشمول مرحله دوم آغاز خواهد شد.

منبع : راسخون



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/1/15 توسط احمد یوسفی

وبلاگ صبح انقلاب



نوشته شده در تاریخ جمعه 91/1/4 توسط احمد یوسفی
تمامی حقوق مطالب برای آسمانی ها محفوظ می باشد