سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانی ها
 

راسخون : در این قبرستان نمادین 1500 صلیب در رنگ های سیاه و سفید وجود داشته و تابوت هایی با پرچم آمریکا به نشانه تابوت سربازان کشته شده در جنگ احتمالی با ایران قرار داده شده است .

یک گروه ضد جنگ از سربازان بازنشسته و آسیب دیدگان از جنگ در آمریکا یک قبرستان نمادین برای سربازان آمریکایی کشته شده در جنگ احتمالی این کشور با ایران ساخت.

به گزارش راسخون به نقل از عصر ایران گروه فعالان ضد جنگ طبق سنت سال های گذشته در نخستین یکشنبه هر ماه گرد هم آمده و در قبرستان نمادین آرلینگتون در ساحل شهر سانتاباربارا در ایالت کالیفرنیا علیه سیاست های جنگ طلبانه دولت آمریکا اعتراض می کنند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/11/26 توسط احمد یوسفی

فاطمه، دختر شهید عماد مغنیه آخرین جوانی بود که در محضر رهبر انقلاب به ایراد سخن پرداخت. پدر فاطمه، از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان بود که به دست عوامل رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

      فاطمه دختر عماد مغنیه
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم، والصلاة والسلام علی أشرف الخلق و أعز المرسلین، سیدنا و حبیب قلوبنا، أبی‌القاسم محمد بن‌عبدالله و علی آله الطیبین الطاهرین.
سرورم و ولیّم، حضرت رهبر امت! روحم به فدایت.
برادران و خواهرانم! سلامی از دل مقاومت و مقاومین، از لبنان عزیز؛ لبنان سرزمین مقاومت و جهاد، لبنان کشور اسلام و صحنه‌ی دفاع از فلسطین، کشور شهید سیدعباس موسوی و شهید شیخ راغب حرب و سردار شهید عماد مغنیه، کشور رهبر مقاومت و مرد ایمان و صلابت جناب سید حسن نصرالله.
سرورم! من دختر شما هستم، فاطمه دختر سردار شهید عماد مغنیه، مجاهد عظیم که به مدت بیش از 25 سال، تمام تلاش‌های نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را به باد داد و شبکه‌های اطلاعاتی آنان را تخریب کرد و هیبت بزرگ‌ترین ارتش‌های دنیا یعنی ارتش آمریکا و ارتش اسرائیل را نابود کرد.

امروز من و صدها تن از فرزندان عماد مغنیه -جوانان انقلابی که افتخار دیدار با آنها را داشتم- در حالی که طاغوت‌ها یکی پس از دیگری ساقط می‌شوند و آفتاب اسلام از نو طلوع می‌کند، به ایران آمده‌ایم تا از نور انقلاب اسلامی و از رهبر حکیم و عظیم خود الهام بگیریم که چگونه راه شهیدانمان را ادامه دهیم و خون پاکشان را مصون بداریم و چگونه با توطئه‌ها و مکر دشمنان اسلام  مقابله کنیم. دشمنانی که مرحله‌ی آخر شکست نهایی‌شان را تجربه می‌کنند. به کشوری آمدیم که از عطر روح انقلاب آن، مقاومت تأسیس شد. آمدیم تا عهد ببندیم که ما جوانان مسلمان از اسلام دفاع خواهیم کرد و مقاومت را ادامه خواهیم داد و کشورهای اسلامی‌مان را از پلیدی مستکبران پاک می‌کنیم.
مبارک باد بر ما و همه‌ی امت، این همایش جهانی پیرامون بیداری اسلامی که مفاهیم و عناوین را بازسازی می‌کند و معانی حقیقی هر آن‌چه را که اتفاق افتاده است باز می‌یابد و اعتبار هر آن‌چه را که اصیل است به آن برمی‌گرداند و نقاب را از هرچه تصنعی و تحریف شده و باطل است، می‌اندازد. مبارک باد بر ما و همه امت از مشرق تا مغرب، این ارتباط تاریخ با تاریخ و ارتباط خون با خون و ارتباط جهاد با جهاد و روابط انقلاب با انقلاب و ارتباط پیروزی با پیروزی.
علت بیداری اسلامی، علت امید و علت کار کردن یکی است؛ مردی از قم که از رود نبوت وضو گرفت و از شریف‌ترین رسالت‌ها یاد گرفت، در روزی که همه خواب بودند به‌پا خواست تا از اعماق تاریخ صلا دهد: «مرگ بدون ذلت زندگی است» و با همه‌ی وجود خود فریاد زد: «مساجد سنگرهای شماست، سنگرهایتان را خالی نکنید» تا امت اسلامی پیروز و بیدار شود و افتخار بورزد و عرش روی دست‌های جوانانش و در عقول و قلوبشان حمل شود، تا پرچم خدا با دست‌های مردان خدا و با رهبری بقیة‌الله (عجل‌الله‌تعالی‌فی‌فرجه‌الشریف) بلند باشد.

برگرفته از سایت http://farsi.khamenei.ir



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/11/23 توسط احمد یوسفی

احمد یوسفی بروجرد

بحران اقتصادی اروپا زمینه‌هایی را فراهم آورده که قدرت یورو روز به روز تحدید شود و اتحادیه اروپا نتواند به عنوان یکی از قدرت‌های جهانی تاثیرگذاری لازم را داشته باشد. از سوی دیگر قدرت آمریکا نیز به دلیل سیاست‌های نادرست سران این کشور رو به تحلیل می رود و مانند دهه 50 میلادی این کشور توان حضور مقتدرانه در سطح جهان را ندارد. ظهور قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی جدید عرصه را برای امریکا تنگ‌تر کرده و امکان مانور از این کشور را گرفته است.

رهبر انقلاب در تبیین این اوضاع جهان به ضعف محسوس اقتصادی-مالی و سیاسی آمریکا اشاره و خاطرنشان کرده‌اند که آمریکا در خاورمیانه، فلسطین و مساله عراق شکست خورده و دولت مردمی و ملت عراق نگذاشتند آمریکایی‌ها برغم خواست و تلاش فراوانشان، در عراق بمانند. البته امریکایی‌ها هنوز در عراق دخالت‌های نفتی و امنیتی دارند که ملت و دولت عراق در آینده حتما برای آن هم فکری خواهند کرد.

نکته‌ای که در این میان باید مورد توجه قرار گیرد دخالت‌های آمریکا در امور کشورهای مختلف است که مباحث هسته‌یی ایران و امروز مسایل سوریه از آن دست می‌باشد.

وال استریت

مساله دیگر مورد توجه سقوط نظام سرمایه‌داری و مقابله‌های مردم این کشورها تحت عنوان جنبش فتح وال‌استریت است که در چند ماه گذشته ادامه داشته و بارقه‌های امیدی در دل ملت‌های جهان ایجاد کرده است. در این زمینه نیز  رهبر انقلاب اسلامی خودداری اوباما در سخنرانی اخیر در کنگره این کشور از اشاره به تظاهرات 4 ماهه مردم در شهرهای مختلف را یکی دیگر از نشانه های ضعف دولت آمریکا برشمرده و افزوده‌اند که رئیس‌جمهور آمریکا برای پنهان کردن این ضعف‌ها حتی اشاره به 4 ماه تظاهرات مخالفت‌آمیز ملت امریکا و سرکوب شدید پلیس نکرد. همچنین ایشان دولت‌های اروپایی را نیز از لحاظ اقتصادی - مالی و سیاسی دچار ضعف روزافزون دانستند و با اشاره به وابستگی و تبعیت دولت‌هایی نظیر فرانسه از امریکا تأکید کردند: اگر روزی ملت‌های اروپایی دریابند که علت اصلی مشکلات آنها، تبعیت دولت‌هایشان از امریکا و شبکه جهانی صهیونیزم است نهضت اجتماعی عظیمی براه خواهد افتاد که در پرتو آن دنیای جدیدی بوجود خواهد آمد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 90/11/21 توسط احمد یوسفی

بیداری اسلامی

حرکت «بیداری اسلامی» یا خیزش اسلامی پدیده‌ عظیم و فراگیری است که حدود دو قرن از پیدایش آن می‌گذرد. در این دو قرن فراز و نشیب‌های فراوانی فرا روی این حرکت بوده و با ضعف وقوت‌هایی همراه شده است. این حرکت در ابتدا در مناطق جغرافیایی خاص و محدودی ظهور یافت، سپس در طول دهه‌های گذشته دامنه آن گسترش یافت و به تدریج به سراسر دنیای اسلام از شرق آسیا تا جنوب و غرب آفریقا و حتی در بین اقلیت‌های مسلمان در سایر کشورها توسعه یافت. 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/11/17 توسط احمد یوسفی

خطبه‌ى اول‌

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 وبلاگ صبح انقلاب

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌
الحمد للَّه ربّ العالمین احمده و اشکره و استعینه و استغفره و اتوکّل علیه و اصلّى و اسلّم على حبیبه و نجیبه و خیرته فى خلقه حافظ سرّه و مبلّغ رسالاته بشیر رحمته و نذیر نقمته سیّدنا و نبیّنا و حبیب قلوبنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و على ءاله الأطیبین الأطهرین و صحبه المنتجبین و من تبعهم باحسان الى یوم الدّین و صلّ على ائمّة المسلمین و حماة المستضعفین و هداة المؤمنین و صلّ على بقیّةاللَّه فى الأرضین. اوصیکم عباد اللَّه بتقوى اللَّه و نظم امرکم.

همه‌ى برادران و خواهران عزیز نمازگزار و خود را دعوت و توصیه میکنم به حفظ تقواى الهى؛ این اصلِ حرکت یک انسان به سمت کمال و تعالى است. اگر به توفیق الهى بتوانیم در عمل فردى، در عمل جمعى، در کار سیاسى، در کار اجتماعى، رعایت تقواى الهى را بکنیم، همه‌ى خیرات و همه‌ى الطاف الهى شامل حال ما خواهد شد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/11/16 توسط احمد یوسفی

دیو چو بیرون رود فرشته درآید



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/11/16 توسط احمد یوسفی

خاطره ی برگزیده ی جشنواره بالهایی برای پرواز (اهواز )

اعلامیه حضرت امام

شاه که رفت وضعیت پادگان هم کم کم عوض شد . خصوصا در ساعاتی که افسران ارشد و درجه داران به ظاهر وفا دار به سلطنت در گردان نبودند .

غروب روز 28/10/57 از شامگاه که برگشتیم کاغذ چهار تا شده ای را در محوطه ی یگان دیدم ، کاغذ را برداشتم و آن را باز کردم .

ادامه مطلب...


برچسب‌ها: حضرت امام (ره)شاهسرهنگگروهان سومبالهایی برای پروازآموزشگاه نوجوانان
اعلامیه

نوشته شده در تاریخ جمعه 90/11/14 توسط احمد یوسفی
   1   2   3      >
تمامی حقوق مطالب برای آسمانی ها محفوظ می باشد