سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانی ها
 

ضد انقلاب خارج نشین خود را برای شکست آماده می کند

تحریم کنیم یا نکنیم، مردم ایران، تحت هر شرایطی رأی می دهند

حضور در انتخابات

خبر گزاری فارس  نوشت:

«محمد صادقی» از اعضای حلقه مرکزی تشکل موسوم به "شورای ضد انقلابی موسوم به ادوار تحکیم گفت: تلاش گروه ها و کنش گران اجتماعی برای بازداشتن تمام لایه های جامعه از رأی دادن، بی فایده است و مردم تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

«محمد صادقی» از اعضای حلقه مرکزی تشکلی در گفتگویی که به تحلیل مواضع اپوزیسیون در خصوص انتخابات مجلس نهم اختصاص یافته بود، تحریم انتخابات را "یک کار بی فایده" توصیف نمود و این پرسش را مطرح کرد: «امروز چه باید بکنیم؟ اینکه مشارکت در انتخابات را به حداقل برسانیم و تلاش کنیم برای اینکه روی لایه های مختلف مردم تأثیر بگذاریم تا در انتخابات شرکت نکنند، آیا امکان پذیر است؟» وی سپس در جواب پرسشی که خود مطرح کرده بود، گفت: «من فکر می کنم اگر ما همه امید خودمان را به این ببندیم که با صدور یک اطلاعیه یا از طریق سخنرانی و مصاحبه بتوانیم روی جامعه ایران تأثیر بگذاریم برای اینکه در انتخابات شرکت نکنند و نظام را به بحران مشروعیت و مقبولیت دچار کنند، این امکان پذیر نیست. تحریم انتخابات دقیقا عین شرکت در انتخابات است.»

صادقی افزود: «تلاش گروه ها و کنش گران اجتماعی برای بازداشتن تمام لایه های جامعه از رأی دادن -به ویژه شهرستان ها و استان ها که وارد فضای رقابتی می شوند- بی فایده است و مردم تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت خواهند کرد.»



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/12/7 توسط احمد یوسفی

انتخابات



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/12/7 توسط احمد یوسفی

یکی روزنامه اتریشی باوجود برخی جنجال ها درباره حمله احتمالی اسراییل به ایران، نگاهی به درون اسراییل انداخته و وحشت آنها از تقابل با جمهوری اسلامی را به تصویر کشیده است.

به گزارش راسخون به نقل از  ایرنا ، روزنامه "کوریر" در این خصوص نوشت: بیش از 200هزار موشک از شمال، جنوب و شرق بسوی اسراییل نشانه‌گیری شده ‌است.

این روزنامه افزود: 40 هزار موشک می توانند به تل آویو برسند و این عامل وحشت است؛ حتی اگر که اسراییل بیشتر از همه کشورهای جهان دارای پناهگاه باشد.


روزنامه اتریشی ادامه داد: به همین سبب در اسراییل اعتراضی عمومی شکل گرفته است و مانورهای حفاظتی مورد اعتماد نیستند.

کوریر ادامه داد: فقط یک‌سوم مردم تا کنون بسته های حاوی ماسک گاز و پادزهر علیه حملات گازی و سمی را دریافت کرده اند و باقی افراد باید منتظر بمانند تا در سال جدید مالی مجددا بودجه ای اختصاص داده شود.


این روزنامه اضافه کرد: درمنازل جدیدی که دستور داده شده پناهگاههای زیرزمینی درآنها احداث شوند، غالبا فضاهای امنیتی که بتوان به هنگام حمله موشکی در آن پناه گرفت، یافت نمی شوند.

کوریر افزود: ماسک گاز نیز در تمرینات نتوانسته است چندان موفقیت آمیز عمل کند و آژیرهای خطر درست کار نمی کند؛این درحالی است که به گفته "آیلند" ژنرال نظامی "موشک هایی که اسراییل را نشانه رفته اند دقیق تر شده و اهداف استراتژیک را نشانه رفته اند."


این ژنرال گفته است که با این حال نقاط مورد خطر لیست بندی نشده و ارتش، پلیس، آتش نشانی، پزشکان و گروههای امداد فنی، همگی بدون هماهنگی با یکدیگر بطور نامنظم کار می کنند.

روزنامه کوریر در گزارش خود نوشت: اگر ناگهان 1000موشک در یک روزاسراییل را مورد هدف قرار دهند، آنگاه چه اتفاقی خواهد افتاد؟ سیستم های دفاعی جدید در بهترین حالت ممکن قادرند بخشی از این موشکها را دفع کنند.

این روزنامه تصریح کرد: کسی که می خواهد هزاران کیلومتر دورتر حمله هوایی انجام دهد، نمی تواند خطرات موشکی مستقیم به مرزهای خود را نادیده بگیرد. 

منبع سایت راسخون



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/12/4 توسط احمد یوسفی

راسخون : بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در نماز جمعه چهاردهم بهمن ماه سال 1390 بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/12/2 توسط احمد یوسفی

پنجاه و پنجمین رقابت سالانه تصویر خبری جهان در سال 2011 با پیروزی یک تصویر مرتبط با قیام مردم یمن به پایان رسید که در آن یک زن محجبه، یک جوان مجروح را که به نظر می رسد از نزدیکان اوست، پس از یک تظاهرات خونین در آغوش گرفته است.

زیبا ترین عکس خبری جهان

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، سال 2011 با وقوع زلزله و سونامی ژاپن و قیام‌های جوانان دنیای عرب، روزهای پرآشوبی را پشت سر گذاشت که اخبار آنها باعث جلب اذهان عمومی جهان شد.

این رویدادها، بن مایه آماده‌ای را برای ساخت تصاویر گویای خبر در اختیار عکاسان خبری دنیا قرار داده که امسال تعداد 101 هزار و 254 تصویر ارسالی توسط پنج هزار و 247 عکاس از 124 کشور را در بزرگترین رقابت خبر تصویری سال جهان تشکیل داده بودند.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/12/1 توسط احمد یوسفی
<      1   2   3   4      
تمامی حقوق مطالب برای آسمانی ها محفوظ می باشد