سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانی ها
 

بچه جنوب شهر هستم و بین مردم فقیر زندگی می کنم

بیژن نوباوه خبرنگار دیروز واحد مرکزی خبر در نیویورک و نماینده امروز مجلس شورای اسلامی این بار در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم رای اول پایتخت نشینان را به خود اختصاص داد و به مجلس نهم نیز ورود کرد.

بیژن نوباوه

او در دوران نمایندگی خود در کمیسیون فرهنگی مجلس عضویت داشت و ورود زیادی به جناح بندی های سیاسی مجلس نداشت؛ اگرچه او مطلقا اصولگرا به حساب می آید و در انتخابات مرحله دوم نیز در هر دو فهرست جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان حضور داشت.

نوباوه درباره علت اقبال مردم تهران به خود را زندگی در جنوب شهر و بین مردم فقیر و آگاهی از مشکلات آنها دانست و گفت که به خود اجازه نمی دهد برای این مردم سیاسی کاری کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با ابراز امیدورای نسبت به عدم تسری رقابت های انتخاباتی به درون مجلس نهم گفت که تلاش جمعی جبهه متحداصولگرایان و جبهه پایداری این است که فراکسیون اصولگرایان با اهداف کلی شکل بگیرد.

مشروح گفت و گوی تبیان با بیژن نوباوه را در زیر می خوانید:

-ارزیابی شما از ترکیب سیاسی مجلس نهم چیست و فکر می کنید آیا با توجه به اینکه رقابت در انتخابات عمدتا در جریان اصولگرا بوده این رقابت به مجلس نهم هم منتقل می شود؟

من امیدوارم این اتفاق نیفتد، ضمن اینکه تلاش جمعی جبهه متحداصولگرایان و جبهه پایداری این است که فراکسیون اصولگرایان با اهداف کلی شکل بگیرد؛ این عزم هر دو گروه است و من این را به صورت قطعی می گویم. ما مجلس اصولگرایی خواهیم داشت و به نظر می آید آنطور که آمارها نشان می دهد حتی تعداد اقلیت مجلس هم کمتر از مجلس قبلی است. در کل با توجه به کاهش میانگین سنی و افزایش تخصص ها فکر می کنم مجلس موفق تری نسبت به دوره قبل خواهیم داشت.

در این رابطه دو نفر یعنی آقایان حداد عادل و لاریجانی مطرح هستند. جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان بیشتر روی آقای حداد نظر دارند و آقای لاریجانی هم در حال رایزنی است. من فکر می کنم بعد از تشکیل فراکسیون اصولگرایان است که وضع قدری شفاف تر می شود

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 91/2/22 توسط احمد یوسفی
تمامی حقوق مطالب برای آسمانی ها محفوظ می باشد