سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانی ها
 

باز هم ناامید شدند sdfsd

 



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/12/13 توسط احمد یوسفی

انتحاب نامزد

یک روز قبل از انتخابات امسال یعنی دیروز پنجشنبه یازده اسفند با دوست دوران دفاع مقدسم حاج ذبیح الله رفته بودیم خرم آباد تا در مراسم تجلیل از هنرمندان برتر استان شرکت کنیم . در راه بر گشت از خرم آباد به بروجرد صحبت از انتخابات فردا شد .

ایشون گفت من یه مادر بزرگ دارم که الان چند روزه یکسره می گه ذبیح جون دوازدهم کی هست ؟ گفت منم می گم مثلا سه روز مونده تا دوازدهم ، امروز نهم اسفنده . بعد اون می گه یادت نره اون سال که تو نبودی هیشگی منو پای صندوق نبرد .

پرسیدم چند سالشه ؟

گفت : 95 ساله است . من از 12 سال پیش هر جا می خواد بره کولش می کنم.

گفتم آفرین به تو . و کمی هم خندیدیم . کمی فکر کردم و گفتم فردا هم می بریش ؟

گفت : آره ، اگه بفهمه که انتخابات از تاریخش گذشته و من نبردمش دیگه واویلا

گفتم : کدوم صندوق می بریش تا منم بیام همونجا و چه ساعتی ؟

گفت : همون محله خودمون خیابون تختی . بات هماهنگ می کنم .

ازش تشکر کردم .

گل کاشتید

امروز ساعت 9 صبح زنگ زد و گفت ما برای ساعت ده میایم همون خیابون تختی .گفتم خیلی خوب پس من زودتر می رم و منتظرتم .

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 90/12/12 توسط احمد یوسفی

تهران- 350 خبرنگار و تصویربردار رسانه های خارجی صبح امروز (جمعه) برای انعکاس حماسه ای دیگر از ملت ایران به جهانیان در شماری از شعب اخذ رای حضور یافته اند و از شور و اشتیاق انتخاباتی مردم مبهوت شده اند.

وبلاگ صبح انقلاب

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا از حسینیه ارشاد تهران، این شعبه اخذ رای از محل هایی است که حضور نمایندگان رسانه های خارجی در آن جلب توجه می کند.

به گفته مقام مسوول، حدود 350 نماینده خبری خارجی از 174 رسانه بین المللی امروز به پوشش خبری و تصویری انتخابات مجلس نهم می پردازند.

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، حسینیه ارشاد تهران صبح امروز (جمعه) و از نخستین دقایق رای گیری انتخابات مجلس شاهد حضور شهروندانی است که برای رای به نامزدهای منتخب خود در مجلس نهم آمده اند تا به تکلیف شرعی و وظیفه ملی خود عمل کنند.

خبرنگاران خارجی مشتاقانه با رای دهندگان مصاحبه هایی را انجام می دهند و از اشتیاق آنان برای دادن رای متعجب شده اند.

صف طویلی هم از داخل حوزه حسینیه ارشاد به بیرون محوطه این حوزه انتخاباتی کشیده شده و شهروندان برای رای دادن در صف ایستاده اند.

علاوه بر حضور پرشور مردم، تابلوهایی مزین به عکس شهید احمدی روشن از ستارگان آسمان علم و فناوری ایران در حسینه ارشاد توجه رای دهندگان را به خود جلب می کند.

منبع : ایرنا



نوشته شده در تاریخ جمعه 90/12/12 توسط احمد یوسفی

وبلاگ صبح انقلاب

همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی برای اخذ رای الزامی است.
محسن کرمی معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: از آنجا که برای اخذ رای، همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی اجباری است، بنابراین افرادی که کارت ملی‌شان مفقود شده یا به هر دلیل در دسترس نیست، می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال، گواهی «تاییدیه شماره ملی» دریافت کنند تا با ارئه آن در کنار شناسنامه، بتوانند نسبت به رای دادن، اقدام کنند.

وبلاگ صبح انقلاب

وی با اعلام فعالیت تمام ادارات ثبت احوال در روز 12 اسفند و تا پایان برگزاری انتخابات، گفت: برای افرادی که کارت ملی‌ آنها به هر دلیل در دسترس نیست، "تاییدیه شماره ملی" صادر می‌شود.
وی با اشاره به امکان صدور اسناد هویتی در برخی دفاتر پیشخوان دولت نیز اظهار کرد: تمام این دفاتر پیشخوان که به امکانات صدور اسناد هویتی مجهز هستند، موظف هستند که در روز انتخابات دایر باشند تا در صورت مراجعه مردم به آنها بتوانند مشکلات احتمالی اسناد هویتی را دریافت کنند.

کرمی همچنین دو شماره تلفن 66709777 و 66730916 را راه‌های ارتباطی با ستاد انتخاباتی سازمان ثبت‌احوال عنوان کرد و افزود: شماره تلفن گویای 1510 نیز اخیرا از سوی شرکت مخابرات به ثبت‌احوال اختصاص یافته و تمام هموطنان در سراسر کشور می‌توانند ابهامات و سوالات خود را در ارتباط با انتخابات پیش‌رو را از این طریق برطرف کنند.

وی در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، به کلیه ادارات ثبت‌احوال دستور داده شد تا به درخواست صدور شناسنامه‌های المثنی در اسرع وقت رسیدگی کنند و حتی‌الامکان تا قبل از روز انتخابات تمام این درخواست‌ها به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: به این ترتیب برای اخذ رای علاوه بر همراه داشتن شناسنامه، هموطنان باید کارت ملی و یا در صورت در دسترس نبودن، تاییدیه شماره ملی خود را به شعب اخذ رای ارائه کنند.
48 میلیون نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات
معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت‌احوال کشور شمار واجدان شرایط شرکت در انتخابات را 48 میلیون و 288 هزار و 799 نفر عنوان کرد و افزود: در این میان افراد 18 ساله که رای اولی محسوب می‌شوند، جمعیتی حدود سه میلیون و 960 هزار نفر را در بر می‌گیرند.
وی همچنین به انجام حدود پنج هزار و 385 مورد استعلام به درخواست ستاد انتخابات کشور اشاره کرد و افزود: سازمان ثبت‌احوال پاسخ همه این استعلام‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه داد.

منبع خبر : سایت راسخون



نوشته شده در تاریخ جمعه 90/12/12 توسط احمد یوسفی

انتخابات احمد یوسفی

ای کاش نمایندگان می دانستند ...

که : این وطن ثمره ی خون های پاک عزیزانی است که از تمام وجودشان مایه گذاشتند .

که : آنانی هم که سرفه های شیمیایی شان هر روز در گلو تنگ تر و تنگ تر می شود راه را بر ایشان هموار کرده اند .

که : حتی برای شب عروسی شان توان یک ولیمه را نداشته اند . حالا چگونه می توانند خرج های کلان فلان نامزد را مشاهده کنند.

که: شهید مجید ناظری ها بیشتر از یک هفته با همسرشان زندگی نکردند.

که: هیچوقت غروری به خود راه ندادند و پیروزی ها راهم به واسطه ی آیه ی   "‌ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمیدیدند.

که : که جیفه ی متعفن دنیا را به سعادت اخروی مبادله نکردند.

که: اگر فکر میز و ریاست در سرشان بود اکنون دنیای غرب چپاول مان کرده بود.

که :لحظه ای از ولایت و ولایت فقیه دست بر ندارند و همیشه مطیع امر رهبر باشند.

که : به مردمشان دروغ نگویند و وعده های رنگارنگ ندهند .

که : خرشان از پل که گذشت پل های پشت سرشان را خراب نکنند .

که : مردم با امید برگه هایشان را به صندوق می اندازند با تمام توان قدر شناس باشند.

که: و هزاران که دیگر ...



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/12/11 توسط احمد یوسفی

مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری و نماینده مردم سمنان در مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار مشرق درباره اظهار نظرهای برخی اصلاح طلبان همچنین ترکیب مجلس آینده صحبت کرد که در ذیل از نظرتان می گذرد.

کواکبیان

•    بعضی‌ها به دنبال تحریم انتخابات هستند مثلا آقای موسوی لاری می گویند "اگر قرار باشد رأی بدهم به محجوب رأی می‌دهم" نظرتان در مورد اینگونه اظهار نظرهای دلسردکننده چیست؟

من در مورد دیگران نظر نمی‌دهم. معتقد هستم که یک سری از افراد با مشارکت پائین مردم بیشتر موافق هستند. چون فکر می‌کنند که در صورت حضور گسترده مردم رای ندارند لذا ما نباید آب را بریزیم به آسیاب کسانی که می‌خواهند با حداقل مشارکت وارد مجلس شوند. باید ما در مقابل تهدیدات و تحریم‌ها وفاداری خودمان را به کشور و نظام نشان بدهیم و در همین حال اولین انتخاباتی هست که بعد از حوادث انتخابات 88 دارد انجام می‌شود هرچه مشارکت مردم گسترده‌تر باشد ضریب امنیت ملی در کشور بالاتر می‌رود هرکسی که ایران را دوست دارد به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس عرض می‌کنم که وظیفه خودش را باید بداند و بیاید پای صندوق‌های رأی و گله گذاری و دلخوری‌ها را بگذار بعد از انتخابات، مسأله فعلی ما حضور در پای صندوق‌های رأی است و انتخاب نمایندگانی کارآمد، شجاع، پیرو خط امام، معتقد به نظام و اصول قانون اساسی و رهبری، مدرس‌گونه، کسانی که واقعاً وارسته باشند و نه وابسته برای مردم کار بکنند نه برای جیب‌های خودشان و خودشان را وقف مردم کرده باشند  

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/12/10 توسط احمد یوسفی

آخرین اخبار از نتایح این بررسی ها حاکی است تمام افرادی که به عنوان حامی گفتمان ولایت و احمدی‌نژاد شناخته می‌شوند، و حتی افرادی که در مرحله اول صلاحیتشان تایید شده بود رد صلاحیت شده‌اند.

عباس امیری‌فر و بهمن شریف‌زاده در مرحله بررسی صلاحیت هیئت‌های نظارت رد صلاحیت شدند.

سیبسیب

 عباس امیری‌فر امام جماعت مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری و بهمن شریف‌زاده که به ترتیب در مرحله بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت‌های اجرایی تایید و رد صلاحیت شده بودند، این‌بار هر دو آنها در مرحله بررسی شکایات و رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس نهم از سوی هیئت‌های نظارت، رد صلاحیت شدند. 

منبع :بخش سیاست تبیان


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/12/10 توسط احمد یوسفی
<      1   2   3   4      >
تمامی حقوق مطالب برای آسمانی ها محفوظ می باشد