سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانی ها
 

 

در پی افشاگری‌های مستند "سمیه کردستان"، ضدانقلاب، کارگردان این مستند را در صورت پخش آن به مرگ تهدید کرد.

 شهید

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از سایت بسیج مستضعفین، مستند بازسازی شده شهید "ناهید فاتحی‌کرجو" پس از شش ماه به مرحله تدوین رسیده که مقرر است در هفته بسیج از شبکه‌های سراسری پخش شود.
 
بازسازی این مستند که نزدیک به 40 روز در مناطق استان کردستان و برخی روستاهای محل اسارت و شهادت آن شهید انجام گرفته است، روز گذشته با تصویربرداری از سکانس زنده به گور کردن آن شهید به کار خود پایان داده است.
 
مستند "سمیه کردستان" برای نخستین بار چهره کریه، خیانت‌ها و جنایات پلید و ناجوانمردانه کومله و دموکرات را در حق مردم انقلابی کُرد به ویژه جوانان غیور آن دیار افشا کرده است.
 
در پی افشاگری‌های بی‌پرده این مستند، ضدانقلاب با ارسال پیام توسط یکی از موتورسواران خویش، کارگردان متعهد این مستند را در صورت پخش آن به مرگ تهدید کرده است.
 
مستند "سمیه کردستان" صحنه‌های گوناگونی از ربایش، شکنجه‌ها و زنده به گور کردن و شهادت دختر 16 ساله سنندجی را به تصویر می‌کشد که به دلیل همکاری با بسیج و سپاه و اهانت نکردن به حضرت امام خمینی(ره) توسط ضدانقلاب در آذر ماه 61 به شهادت رسید.

 




برچسب‌ها: ناهید فاتحیضد انقلابزنده به گوردختر شانزده سالهسنندجکومولهدموکرات
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/8/22 توسط احمد یوسفی

 

(فرافکنی وشانتاژ ، به جای مسئولیت پذیری واهتمام به حل بحران ارزی)    رهبر

سخنانی که این روزها ، در خصوص مسائل اقتصادی وبحران ارزی ، بین مسئولین قوای سه گانه ، خصوصاً مسئولین اقتصادی رد وبدل می شود ، دقیقاً همان چیزی است که ، دشمنان قسم خورده نظام ولایی در خارج وداخل کشور ، آرزوی شنیدن آن را دارند.

 در این شرایط حساس وویژه ، فرافکنی وفرار از مسئولیت ، وتلاش برای مبرّا نمودن نهاد های زیر مجموعه خود ، ودیگران را مسئول شناختن ، نشانه وعلامت خوبی نیست . برداشتهایی که ملت شریف وبزرگوار ایران اسلامی ، از اینگونه مواضع غیر مسئولانه مسئولان وگفتار های غیر اصولی وغیر منطقی آنان می نمایند ، بسیار نا خوشایند ودرد آوراست .

ضمن اینکه پیامی که این شیوه بر خورد مسئولین کشوری ، با بحران ایجاد شده در مقوله ارز ، به آن سوی مرزها ارسال می نماید ، نه نتها هیچ کمکی به حل مشکلات موجود نکرده و نمی کند ، بلکه چنین رفتارهای نسجیده ای که ، ناشی از عدم موقعیت شناسی ودرک نادرست از مقتضیات زمانی دارد ؛ ومضافاً چنین رفتارهایی بطور قطع به یقین ، از کمترین پشتوانة علمی وعقلی واخلاقی ، برخوردار هستند ، هیزم وشاید بنزینی است که بر آتش بر افروخته شده ریخته می شود ، وبر شدت وحدت بحران ایجاد شده می افزاید .

 آنچه واقعیت مسلّم است ، این است که بدون تردید ، اگر هر سه قوه بدون استثناء ، به وظایف قانونی خود ، در خصوص مبارزه بامفاسد اقتصادی وزیرشاخه های مختلف آن ، در چهار چوب قوانین ودر راستای مطالبات مقام معظم رهبری ، به موقع وبا قاطعیت انجام وظیفه می کردند ، ودر مقابل توطئه های دشمنان خارجی ومزدوران داخلی آنان هوشیار بودند ، وبه اصل زمان شناسی ومقتضات زمان ، بصیر وآگاه بودند ، هرگز مشکلاتی که امروز ، در باب ارز ودیگر مسائل اقتصادی ، گریبان ملت را گرفته ، با این شدت وحدت بوجود نمی آمد . ویا حداقل اگر مشکلی ایجاد می شد ، اینگونه به بحرانی آزار دهنده تبدیل نمی شد .

بنابراین با لحاظ دادن نقش و آثار تحریمها در بحران ارزی ، مسئولین قوای سه گانه ، خصوصاٌ تمامی زیر مجموعه قوه مجریه وقوه مقننه نیز ، در آنچه رخ داده است مسئول هستند . وحالا باید تمام هم وغم خودرا برای حل بحران ایجاد شده ورفع گرفتاریهایی که این بحران ارزی برای مردم فهیم وولایتمدارایران اسلامی ایجاد نموده است ، بکار بگیرند .

 در چنین شرایطی پسندیده نیست که ؛ مسئول فلان قوه ، بشیند ودر مصاحبه ها وسخنرانی هایش ، خودش وزیر مجموعه اش را ، از آنچه بر اوضاع اواحوال اقتصاد کشورگذشته ، مبرا از مسئولیت بداند ، وتوپ را در زمین دیگر قوا بیندازد .

اگر چنین ادعایی هم صحت داشته باشد ، که یکی از قوا در مشکلات ایجاد شده ، مسئولیت بیشتری داشته باشد ، که ممکن است اینگونه هم باشد ،  امروز جای گلایه وتسویه حسابهای شخصی وسیاسی بازی وسیاسی کاری نیست . هر کس یا هر مقامی در بوجود آمدن مشکلات موجود مقصر ومسئول باشد ، امروز همه مسئولین ، روسای قوای سه گانه ، وآحاد مردم ، برای حل مشکلات موجود ومهار بحران ایجاد شده ، مسئول هستند . وهیچ کس نباید از یر بار چنین مسئولیتی شانه خالی کند .ومسئولین نباید آتش بیار معرکه شوند .

سید مختار موسوی

 



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/8/20 توسط احمد یوسفی

به اطلاع شرکت کنندگان در مسابقه وبلاگ نویسی حجاب و عفاف می رساند، با توجه به تمدید زمان مسابقه و حجـــم بالای شرکت کنندگان و زمان‌بر بودن سیــــر بررسی وبلاگ ها که هم اکنون در مرحله نهایی داوری است، إن شاءالله اسامی نفرات برتر مسابقه در جلسه ای که به مناسبت عید غدیر برگزار خواهد شد، اعلام می گردد.


- سخنران: مدیر محترم معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه، حجة الاسلام و المسلین حاج آقای نبوی زید عزه
- زمان: روز چهارشنبه 91.08.17 ، ساعت 19 الی 21
- مکان: مسنجر ال فور آی، تالار حلقه معرفت

 

دانلود و آموزش مسنجر ال فور آی

 



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/8/15 توسط احمد یوسفی

اتل متل توتوله

این پسره سوسوله
موهاش همیشه سیخه
نگاش همیشه میخه
چت میکنه همیشه
بی مخ زدن؟نمیشه
پول از خودش نداره
باباش رو قال میذاره
دی اند جیشو میپوشه
میشینه بعد یه گوشه
زنگ میزنه به دافش
میبنده هی به نافش
که من دوست میدارم
تاج سرم میذارم
صورت رو کردی میک آپ
بیا بریم کافی شاپ
تو کافی شاپ،می خنده
همش خالی میبنده
بهم میگن خدایی!
چقدر بابا بلائی!
همه رو من حریفم
میذارم توی کیفم
هزارتا داف فدامن
منتظر یه نامن
ولی تویی نگارم
برات برنامه دارم
اگه مشکل نداری
میام به خواستگاری!

 



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/8/11 توسط احمد یوسفی

معاون قوه قضائیه با بیان این که آرایش در جامعه به وضعیتی بسیار زننده و آزار دهنده تبدیل شده است افزود: نفس آرایش پسندیده است اما اکنون خیابان ها به نمایشگاه مد تبدیل شده است و حتی با عارضه آرایش زنانه از سوی برخی مردان مواجه هستیم.

حجاب مردان

به گزارش مهر، محمدباقر ذوالقدر در دومین گردهمایی معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ها گفت: با تشکیل کارگاههای مدیریت و پیشگیری، فرهنگ و تلاش برای پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی توسعه یافته و به یک ادبیات و فرهنگ مشترک در بین تمام دستگاه های مرتبط تبدیل شده است.

وی با تاکید بر این که هدف از این نشست ها، ارتقای کیفیت کارها در حوزه پیشگیری از جرم است، ادامه داد: انتظار می رود این اقدام در استان ها و شهرستان های تابعه نیز پیگیری شده و تمام اعضای شبکه پیشگیری با هم اندیشی وارد کار شوند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/8/10 توسط احمد یوسفی

دعای پیامبر (ص)



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/8/6 توسط احمد یوسفی

تنشاتشاشال

امام باقر علیه السلام  فرمود: زنی هرزه گرد با چند نفر از جوانان بنی اسرائیل برخورد کرد و آنها را با قیافه ی به ظاهر آراسته ی خود فریفت. یکی از جوانان به دیگری گفت: اگر فلان عابد هم این زن را ببیند فریفته اش خواهد شد. زن آلوده این سخن را شنید و گفت: به خدا سوگند تا او را نفریبم به خانه بر نمی گردم.
هنگام شب به محل عابد رفت، در را کوبید و گفت: زنی بی پناهم، امشب مرا در خانه ی خود جای ده، عابد امتناع ورزید، 
زن گفت: چند جوان مرا تعقیب می کنند، اگر راهم ندهی آنها مرا اذیت خواهند کرد. 
وقتی عابد این حرف را شنید به او اجازه ی ورود داد، همین که داخل خانه شد لباسش را درآورد و قامت زیبای خویش را در مقابل او جلوه داد، چشم عابد به اندام دلفریب او افتاد و چنان تحت تأثیر غریزه ی جنسی واقع شد که بی اختیار دست خود را بر اندامش نهاد. 
در این هنگام ناگاه به خود آمد و متوجه شد چه از او سر زده است، دیگی بر سر بار داشت، جلو رفت و دست خود را بر آتش نهاد.
زن پرسید: این چه کاری است که می کنی؟ 
گفت: دست من خودسرانه کاری کرد، او را کیفر می دهم. 
زن از دیدن این وضع طاقت نیاورد و از خانه ی او خارج شد. در راه به عده ای از بنی اسرائیل برخورد و گفت: فلان عابد را دریابید که خود را در آتش انداخته. وقتی آمدند مقداری از دست او سوخته بود.[1]

پی نوشت :
[1]. پند تاریخ 2 / 242 ـ 243؛ به نقل از: بحارالانوار 14 ، 492 (چاپ آخوندی).

منبع : http://vaezoon.ir



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/8/6 توسط احمد یوسفی
   1   2      >
تمامی حقوق مطالب برای آسمانی ها محفوظ می باشد