سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانی ها
 

زن امروز لباس رزمش باید حفظ حجاب و عفاف باشد

زن امروز لباس رزمش باید حفظ حجاب و عفاف باشد

استاد حوزه و دانشگاه تهران گفت: زن امروز لباس رزمش باید حفظ حجاب و عفتش باشد.

 ?مریم کاتبی? روز یکشنبه در اولین همایش زنان ایثارگر که با حضور ایثارگران و رزمندگان زن و خانواده معظم شهدا در حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: زنان در دوران دفاع مقدس نقش برجسته ای داشته اند، زنان نسلی شجاع، زنده ،پویا و کارآمد بوده اند و در جنگ تحمیلی در مقابله با دشمنان کاملاً مسلح،پایداری کردند.

وی با اشاره به نقش حرکتی زنان گفت: زنان مشوق خوبی برای شوهران و فرزندان خود بودند و خودشان نیز در پشت جبهه از هیچ کوششی دریغ نکردند و در جبهه ها نیز تا خط مقدم در خدمت رسانی به رزمندگان اسلام کوشا بودند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جنگ نرم دشمن و تلاش آنان برای گمراه ساختن نسل امروز تاکید کرد: زن امروز لباس رزمش باید حفظ حجاب و عفتش باشد و اینکه بگوئیم شهدا را دوست داریم اما به وصیت نامه آنها عمل نکنیم فایده ای ندارد.

کاتبی خاطز نشان کرد: وقتی شهدا در وصیت نامه هایشان تاکید بر حفظ حجاب بانوان دارند این بدان معنی است که حفظ حجاب باعث عصبانیت و یاس دشمنان در مواجهه با اسلام است و باید این سخن شهدا را با دل و جان عمل نمائیم که رضایت شهدا از ما به این بستگی دارد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان ادامه داد: باید بانوان مانند دوران انقلاب و جنگ تحمیلی در تربیت صحیح کودکان و نوجوانان خود در راه اسلام تلاش کنند و بدانند که شخصیت اولیه کودک در خانواده شکل می گیرد و این بسیار مهم است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: باید ارزش ها و حماسه های آن دوران را به نسل جوان جامعه منتقل نمائیم که اگر اینچنین شد مطمئناً یکی از سنگرهای مقاوم در برابر تهاجم دشمنان ایجاد کرده ایم.

در این یادواره که روز یکشنبه برگزار شد از 10 بانوی ایثارگر و خانواده شهدا با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

منبع : سایت راسخون



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/7/11 توسط احمد یوسفی
تمامی حقوق مطالب برای آسمانی ها محفوظ می باشد