سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانی ها
 

زمان دور دوم انتخابات مجلس نهایی شد

دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران و سایر شهرستان‌ها پانزدهم اردیبهشت سال 91 برگزار خواهد شد.

پیش از این نجار وزیر کشور زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس نهم را اوایل اردیبهشت‌ماه عنوان کرده و گفته بود: پس از اینکه به شکایات انتخاباتی رسیدگی شود و صحت انتخابات به تایید شورای نگهبان برسد، مرحله دوم انتخابات برگزار خواهد شد.
در مرحله اول نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 30 کاندیدای تهران تنها پنج نفر موفق شدند با کسب حداقل یک چهارم آراء ماخوذه صحیح به مجلس راه پیدا کنند و 50 کاندیدای دیگر در تهران و برخی نیز در سایر شهرستان‌های کشوربه دور دوم انتخابات که در 15 اردیبهشت سال 91 بر گزار می‌شود راه یافتند.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/12/29 توسط احمد یوسفی

 مجموعه کلیپ های تصویری مقام معظم رهبری ویژه انتخابات مجلس منتشر شد.

 مجتمع فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امورخیریه مجموعه ای از کلیپ های تصویری مقام معظم رهبری  ویژه تلفن همراه بمناسبت انتخابات مجلس را منتشر نموده است.این مجموعه که در ده بخش تنظیم گردیده است به بررسی ابعاد و جایگاه مهم و حساس انتخابات مجلس در کلام حضرت آیت الله خامنه ای می پردازد. از قسمت های متنوع این مجموعه می توان به اخلاق انتخاباتی، آزادی واقعی فکرها، اشتباهات دوطرف، آگاهی مانع تشنج، القای بی اعتمادی، انهدام سنگرهای معنوی، ایجاد یاس، تحریک احساسات جوانان، روش امام، رفع شبهات و... اشاره نمود.

جهت دانلود و استفاده در تلفن همراه لینک دانلود زیر را کلیک نمایید.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/12/28 توسط احمد یوسفی

بسم الله الرحمن الرحیم

همه چیز درباره حمله اسرائیل و آمریکا به ایران

آیا وضعیت زرد است؟و یا آژیر قرمز به صدا درآمده است؟

آیا ادعای کذب ترور سفیر عربستان و گزارش اخیر انرژی اتمی بر علیه ایران مقدمه سازی برای حمله به ایران نیست؟

(مقاله ای جالب و کامل حتما بخوانید شاید وضعیت قرمز باشد)

به گزارش روزنامه صهیونیستی آسوشیتدپرس در این اوضاع که تنها احتمال حمله نظامی به ایران منجر به افزایش قیمت نفت شده دیگر حمله قطعی نظامی به ایران چه ضربه ی مهلکی را بر اقتصاد فلج شده ی غرب وارد خواهد ساخت؟!

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 90/12/20 توسط احمد یوسفی

دیدار رهبر انقلاب

به گزارش راسخون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،‌حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، ضمن سپاس و تجلیل بی دریغ از حرکت عظیم، به هنگام، هوشمندانه و همراه با بصیرت مردم در انتخابات 12 اسفند، به تبیین تأثیرها و پیام های این حضور پرشکوه پرداختند و تأکید کردند: رأی اکثریت قاطع مردم در انتخابات مجلس نهم، در واقع رأی به اصل نظام اسلامی و نشان دهنده اعتماد کامل آنان به نظام بود و همچون سیلی هوشیار کننده، افرادی را که درخصوص اصل نظام و آینده آن و مردم، در توهم و خیال پردازی بسر می‌بردند، بیدار، و حقیقت را آشکار کرد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 90/12/19 توسط احمد یوسفی

بر اساس نظرسنجی هاآرتص فاش شد

58 درصد از شهروندان رژیم صهیونیستی بر این باورند که اسرائیل نباید بدون حمایت آمریکا به ایران حمله کند.
به گزارش راسخون به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، بیشتر اسرائیلی‌ها (شهروندان رژیم صهیونیستی) بر این باورند که رژیم اسرائیل نباید بدون حمایت ایالات متحده و به‌تنهایی دست به تجاوز به تاسیسات هسته‌ای ایران بزند.
بنابراین گزارش، نظرسنجی مبتنی بر گفتگوی هاآرتص که تحت نظر "دکتر کمیل فاچز" از دانشگاه تل‌آویو و در دوره سفر نتانیاهو به ایالات متحده انجام شد همچنین نشان می‌دهد که حزب لیکود، حزب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بین 35 تا 37 کرسی را در کنست در انتخابات آتی کسب خواهد کرد. همچنین مجموع نمایندگان حزب لیکود و سایر احزاب راست‌گرا بین 71 تا 74 کرسی در کنست به دست می‌آورد که با این وصف بار دیگر این تنها نتانیاهو خواهد بود که می‌تواند بار دیگر دولت تشکیل دهد.
بر اساس نظرسنجی فوق، 58 درصد از شهروندان رژیم صهیونیستی بر این باورند که اسرائیل نباید بدون حمایت آمریکا به ایران حمله کند.
در جریان سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا بر اولویت دیپلماسی در حل مسائل هسته‌ای با ایران تاکید کرده بود. وی در اولین کنفرانس خبری خود در 2012 نیز تصریح کرد که کسانی که سخن از جنگ می‌گویند بی‌مسوولیت بوده و به هزینه‌های جنگ بی‌توجه‌اند.
با این وصف به‌نظر نمی‌رسد که ایالات متحده قصد همراهی با اسرائیل را در جنگ روانی تجاوز به ایران داشته باشد. آخرین باری که اسرائیل بدون همکاری آمریکا به جنگ رفت، به سال 1956 بازمی‌گردد که به پیروزی سیاسی جمال عبدالناصر و ملی شدن کانال سوئز انجامید.

منبع : سایت راسخون



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/12/18 توسط احمد یوسفی

روزنامه واشنگتن پست عکس زیر را از انتخابات مجلس نهم در تهران منتشر کرد.

در این تصویر دو هموطن یهودی در حال رای دادن و مشارکت در انتخابات مجلس نهم هستند.

به گزارش راسخون به نقل از خبرآنلاین، رسانه های غربی هر از چندی ادعاهایی درباره محدودیت اقلیت های دینی در ایران مطرح می کنند در حالی که اقلیت ها دارای کرسی های اختصاصی در مجلس شورای اسلامی هستند.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/12/16 توسط احمد یوسفی

به گزارش فارس،‌روزنامه آمریکایی کریستین ساینس مانیتور در گزارشی درباره انتخابات 12 اسفند،‌نوشت:‌ «رسانه های جهان در طول روز رای گیری به طور پیوسته از رای دهندگان این عبارت را نقل کردند که شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف بوده و نشانه وفاداری آنان به جمهوری اسلامی است».

این روزنامه برای گزارشی که در همین باره منتشر کرد، تیتر «خدایا! این رای را از من بپذیر"‌را برگزید؛‌ عبارتی که پیرمرد 95 ساله دماوندی در حین انداختن رای خود به صندوق آن را بر زبان آورد و سپس جان به جان آفرین تسلیم کرد.

گفتنی است،‌پیرترین مرد "کیلان" پس از حضور در پای صندوق اخذ رأی و شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دنیا رفت.

مرحوم علی جان ‏اخگری  در حالی که انگشت آغشته به جوهرش خشک نشده بود و رأیش را به صندوق انداخت، به ملکوت پیوست.

پیرمرد کیلانی که آمده بود تا آخرین دینش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری ادا کند، در لحظه جان دادن، کلامی زیبا، معنادار و شنیدنی بر زبان جاری کرد: خدایا این رأی را هم از من بپذیر...

شهر کیلان با جمعیت پنج هزار نفری و وسعتی حدود دو هزار و 800 هکتار، در فاصله 70 کیلومتری تهران بزرگ، جنوب شرقی شهرستان دماوند و دامنه‏های بلندی قره آقاج(درخت سیاه) قرار دارد.

 



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/12/14 توسط احمد یوسفی
   1   2   3   4      >
تمامی حقوق مطالب برای آسمانی ها محفوظ می باشد