• وبلاگ : آسماني ها
  • يادداشت : منجي گرايي به روايت متون کهن يهود
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    در پي صادر شدن حكمي نا عادلانه از طرف دادگاه وي‍‍‍‍ژه روحانيت براي تجمع و اعتراض طلاب بروجرد جلوي ساختمان نيروي انتظامي اين شهرستان(به وضعيت فجيح شهر از نظر امنيت و امر به مروف و نهي ازمنكر)،اين طلاب در مدرسه علميه امام صادق(ع) بروجرد تحصن به عمل اورده اند.
    طلبه سيرجاني هم به اين تحصن پيوست
    اين تحصن از روز چهار شنبه8/6/1391
    شروع شد.
    در پي اين تحصن بيانيه هايي صادر گرديده:
    حجت السلام حميد روشن بين:
    انالله و انا اليه الراجعون
    سلام عليكم ورحمة الله
    در صورت عدم لغو حكم غير منطقي دادگاه ويژه روحانيت بر عليه جوانان عدالت طلب و فرهنگ خواه،تداوم وضع فجيح و عدم پاسخ مناسب به امت حزب الله،وظيفه اللهي حجم عظيمي از طلاب ،فضلا و علماي قم را مكلف به ورود مستقيم جهت حل مشكل خواهد نمود.
    نشر دهيد
    پاسخ

    ممنون
    مطالب آموزنده و نابي بود .
    پاسخ

    ممنون
    با عرض سلام خدمت شما
    گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قراردادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
    ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.